Produse naturiste de vanzare pentru sanatatea ta

Rugaciune pentru gasirea unui serviciu

Pentru reusita acestui ritual aveti nevoie de 3 lumanari: albastra ,galbena si rosie.DUpa ce purificai lumanarea se unge cu un ulei aromat de Ylang-Ylang.Mai aveti nevoie de 3 linguri de zahr, si 3 de faina, putina scortisoara, o farfurie.
Mod de lucru: Se aseaza lumanarile in forma de triunghi iar zaharul si faina se pune intre ele, in interiorul triunghiului.
Se aprinde lumanarea rosie si se rosteste rugaciunea: "Doamne , ajutati-mi mie in slujba mea, faceti ca munca mea sa fie cu folos si sa nu se iroseasca." 
Se aprinde lumanarea albastra  si se rosteste:" Fa, Doamne, sa primesc rasplata ce mi se cuvine pentru munca mea si sa-mi ating telul, caci cu dreapta credinta in Voi, am venit



si sunt sigur ca nu gresesc.Prin aceasta voi putea sa imi ajut semenii mai bine ; sunt pregatit pentru a incerca. Amin !
Se aprinde lumanarea galbena. Se spune o rrugaciune stiuta si in care aveti incredere dupa care se rosteste:"Ma fagaduiesc Voua, Doamne, ca darul ce mi-l dati  in Mila Voastra sa-l folosesc pentru a face bine si prietenilor si vrajmasilor in egala masura. Asa sa imi ajute Dumnezeu! Amin!"
Ritualul se face sapte seri consecutiv, incepand cu Vineri, cand Luna e in crestere. Vinerea aceatsa e propice.

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

 

© 2013 Interviu . All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top